zondag 16 mei 2010

Christmas Club challenge #17


The challenge on the christmasclub http://dcdchristmasclub.blogspot.com/ is stiching. I have a very old sewingmachine that can only make straight sews, the other ones don't work no more, and i didn't fancy doing it bij hand ;-P On my wishlist is a new sewing machine but my wishlist is sooooooo long and my wallet is soooooo empty ;-)
This is the card i made for the challenge.
Op het christmaschallenge blog de opdracht voor deze week is naaien. Ik heb een hele oude naaimachine, hij kan alleen maar recht naaien, de andere steken doen het niet meer. Ik had geen zin om het met de hand te gaan doen dus heb genoegen genomen met deze steek. Op mijn verlanglijst staat een nieuwe naaimachine maar die lijst is zooooo lang en mijn portemonnee is zooooo leeg ;-)
Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge

3 opmerkingen:

  1. Look at all that stitching. Fantastic. Thanks for joining in at Susis & Vikki's Christmas Club Challenge this week! Good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So adorable, I love your flower and die cut, and of course this adorable image. Thanks for joining Susie and Vikki's challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card! Thanks for playing at Susie and VikKi's this week! XXXX Trisha

    BeantwoordenVerwijderen