maandag 6 februari 2012

2 kaartjes

Op het SF forum doen we elke maand een chinese fluisteringen kaartopdracht. De eerste van het groepje krijgt een sketch en moet daarmee een kaartje maken, deze stuurt zijn kaartje naar de volgende en zo gaat het verder. aan het einde lijkt het kaartje meestal helemaal niet meer op de sketch. Deze maand lukte het aan het eind nog steeds om de sketch te herkennen.
Dit was de sketch


en dit is mijn kaartje (ik was de eerste van het groepje. Hier kun je de andere kaartjes vinden



Ook heb ik meegedaan met ruil je kit.
Dit is het kaartje wat ik met de spulletjes van Boudewina heb gemaakt

2 opmerkingen:

  1. leuke kaartjes San! Ik hou erg van groen, dus dit spreekt me wel aan :) Stap je ook op de trein of blijf je liever autorijden P)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes Sandra! Vooral die bovenste, ik vind het bloemetje van wol zooo gaaf!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen