zaterdag 16 februari 2013

Online crop op SF

Vandaag organiseert Marieke een online crop op het SF forum. Ze heeft allemaal leuke opdrachten neergezet (zoals wat sketches, lifts, een workshopje, een recept enz.)
Ik ben lekker aan de scrap gegaan en dit is de lo die ik gemaakt heb nav de lift.




















Heel gek dat de kleuren zo verschillen op de foto. De bovenste komen het meest overeen met de werkelijkheid.

Kaartjes van de sketch (papier heb ik ooit eens van Chelsey gehad)




 En mijn lift van het kaartje van de online crop
Week 17 van mn kerstkaartenchallenge (dit is een niet zo heel erg Sandra, best wel vintage kaartje, vind ik)

En de kaart met het "receptje" is ook af
  2 kleuren cardstock
3 verschillende designpapiertjes
2 hartjes
2 knoopjes
3 bloemetjes
1 foto of afbeelding
1 tekst



1 opmerking:

  1. Jij bent echt leker bezig geweest! Ik vind je lay out echt superleuk en hier op je blog komen de kleuren veel beter over hoor! Mooi. Ben ook weg van je kerstkaartje, supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen