dinsdag 10 december 2013

December Daily, dag 10

Dag 10 was een dag met veel fietsen (ja dat heb je als je naar de verkeerde locatie van de fysiotherapeut fietst), papier werk (we hebben een ladenkastje met 3 laden waar we altijd alle papieren die binnen komen zo in douwen, ik neem me elk jaar voor om dit beter bij te houden en tja dit jaar neem ik me dat maar weer voor haha)
Dus zo zag het eruit vandaag

Op het SF forum doen we een bingo. Ik moet al daaaagen nog maar 1 nummertje dus zit hele avonden in het bingodraadje te kletsen met de andere meiden (reuze gezellig maar ze kwam maar niet met die ballen)
En ja hoor, vanavond viel de bingo. Maar helaas niet bij mij. Mijn chocolade heeft dus niet geholpen :-* Ondertussen hadden we wel 20 bladzijden gekletst ;-D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten