zondag 15 december 2013

December Daily dag 15, Traditie

Toen ik klein was mochten Remco en ik elk jaar een bal uitzoeken voor in de kerstboom.  In mijn boom hangen ballen die wel 35 jaar oud zijn.
Dat vind ik zo'n leuke traditie dat mijn meiden dat ook elk jaar mogen. Meestal zijn het hele uitbundige kleurtjes en een hoop bling bling of veren maar dit jaar hebben ze allebei voor wat ingetogers gekozen
Die van Chelsey:

 En die van Nikki:
Ik hoop dat zij deze traditie bij hun kids ook voorzetten.

1 opmerking:

  1. Mooie traditie, ik vind het jammer dat ik het niet bij ballen heb gehouden, vind jouw boom zo leuk1!!!
    Bij mij mogen ze ook ieder jaar iets uitzoeken maar dat zijn meer speeldoosjes, boompjes, of andere versiering! Ook leuk maar dit is echt een boom met geschiedenis!! Ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen