maandag 30 december 2013

December Daily, Dag 30

Dag 30; de verjaardag van mijn pa. We hebben hard gezongen door de telefoon ;-)
Verder kwam Karin vandaag even langswippen (gezellig!), stom geen foto's gemaakt en heb ik zitten scrappen met de muziek van Caro Emerald

Heeeeeerlijk!
Een giftcardholder gemaakt voor een vriendinnetje van Chelsey (met de envelope punch board)



En voor de 100 moest ik nog een geboortekaartje maken. Check, done, die kan ik afstrepen
Cissy heeft een leuke kerstvakantieuitdaging op het SF forum neergezet.
Ze heeft een "bingokaart" gemaakt
Het geboortekaartje is gemaakt nav deze "bingokaart" ik heb diagonaal (lint, cirkel, inkleuren, stempel en disteressen (walnut stain)) de dingen gebruikt.
Het kaartje hieronder (met de uil) en de kaartjes in het berichtje van the cardbox (het meisje en die geel oranje) heb ik ook nav deze bingokaart gemaakt. Erg leuk om zo kaartjes te maken



Geen opmerkingen:

Een reactie posten