zaterdag 8 februari 2014

Een minialbum....

Voor mijn tante heb ik dit minialbum gemaakt. Ik wil een beetje plagen want zij wil niet graag in Nederland wonen dus ik heb een ik hou van Holland album gemaakt. In een stroopwafeldoosje van de postcode loterij; wij hadden de stroopwafelprijs (en lekker dat ze waren ;-)












Het is een harmonica-albumpje geworden. Ik had zelf geen "Holland" spulletje maar toen ik een oproepje deed op het SF forum waren er zoveel mensen die leuke "Holland"spulletjes stuurden dat ik wel 2 boekjes kan maken. Da ga ik ook zeker doen.

Voor de 100 mag ik afstrepen: bloemen, een gerecycled item (het stroopwafelblikje (en heb je gezien dat de tag in een zakje zit waar de stroopwafels in verpakt zaten?), 3d plaatje (de kussende poppetjes), fussy cutting (ik heb de rondjes uit het designpapier geknipt), creeer een 3d effect (heb ik verschillende keren gedaan), pocket of zakje (dat stroopwafelzakje), minialbum van minimaal 2 pagina's (nou da's wel gelukt he), stempelafdrukje met gekleurde inkt en lint.
Dat schiet lekker op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten