donderdag 6 november 2014

8 kerstkaartjes

Normaal maak ik nooit meer dan 2 kaartjes hetzelfde maar omdat ik er best nog wel wat moest maken omdat ik wat weggegeven had voor het goede doel en de tijd nu toch wel gaat dringen heb ik voor mijn collega's een serie van bijna dezelfde 8 kaartjes gemaakt.
De rondjes op de kerstboom heb ik ooit eens gekregen met een swap. Moesten we in een bepaald thema koperkleurige rondjes bewerken. Ik vond ze weer toen ik aan het zoeken was voor mn zilverkleurige sterretjes (die heb ik niet gevonden ;-(
Leuk want ik was het alweer vergeten!
Kaartjes nr 54 tm 61



 Verder hebben de meiden en ik lekker zitten scrappen vandaag (geen huiswerk voor Chelsey dus heerlijk MEtime)
Ik heb deze verjaardagskaart gemaakt. Ik doe mee aan 2 verjaardagslijsten in 2015 dus moet maar gauw wat kaartjes in voorraad maken. Het is een easelkaartje geworden

Voor de 100 streep ik af: doily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten