dinsdag 30 december 2014

Mijn goede voornemens...

Zo aan het einde van dit jaar blik ik terug op het afgelopen jaar. Wat een ontzettend butjaar was 2014 voor mij zeg! Een MEGA zwaar jaar met chemo, bestraling, 2 pijnblokkades, 3 maanden revalidatie, elke week 3 keer naar de oedeemtherapeut en alle andere shit! Maar gelukkig eindigt hij veel beter dan dat hij begon na het goede nieuws van eind november dus daar hou ik me maar aan vast.
Nog maar 5 behandelingen en dan is de herceptin ook klaar en kan ik eindelijk aan mn herstel werken en mn conditie weer op peil brengen en vooral hopen dat de vermoeidheid verdwijnt. Nu is het dweilen met de kraan open en ben ik aan schadebeperking aan het doen.
 Maar goed, die goede voornemens dus....
* zelf blijven koken ( en dus niet zo makkelijk denken, ik ben moe, laten we chinees halen of een pizaatje in de oven gooien)
* elke week een nieuw recept uitproberen
* 3 keer in de week blijven sporten zolang ik nog niet werk, anders minimaal 2 keer
* minimaal 1 maar het liefst 2 keer in de week Nordic Walken met de buuf
* alles met kleine stapjes doen en niet te snel willen. Dat is ontzettend moeilijk want ik wil TE veel TE snel en daardoor kom ik de man met de hamer wel eens tegen :-S
* elke week een kerstkaart maken voor mn kerstkaartenchallenge 2015 zodat ik einde van het jaar 52 kaartjes heb om te versturen
En zo zijn er nog wel wat voornemens maar die hou ik voor mezelf.
Maar vooral GENIETEN van de kleine dingen, dat is mn grootste voornemen!
Kom maar op met dat nieuwe jaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten