maandag 8 december 2014

Zeskamp, opdracht 4 en 5

Voor de zeskamp op de scraptuin is dit de opdracht:
Een nieuwe ronde dan zijn we alweer over de helft van zeskamp. Smile

Deze opdracht is weer een layout maken maar de bedoeling is dat je een foto heb van je zelf en dat je die uitwisselt met je team genoten. Bijvoorbeeld Andrea en ik doen mee dan krijg ik een Selfie van Andrea en zij die van mij.

Overleg dus met elkaar wie welke foto krijgt om een layout mee te maken.

Ik kreeg een foto van Desiree. Op de tags staan allemaal spreekwoorden met appel erin



Opdracht nummer 5 was: Masking. Iedere deelnemer maakt een kaart  van 14 bij 14 cm en de achtergrond moet daarbij gemaskt zijn. Daarbij heeft iedere deelnemer uit de groep een bepaald figuur op de achtergrond gemaskt:

Deelnemer 1 hartjes
Deelnemer 2 streepjes
Deelnemer 3 rondjes
Deelnemer 4 sterretjes

Overleg dus met elkaar wie wat doet!
Dat was nog best een moeilijke, ik had sterretjes en heb deze kerstkaart gemaakt

Voor de 100 mag ik nietjes afstrepen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten