zaterdag 16 april 2016

Magic Water Stamping

Op de blog van Marjolijn staat een link naar een youtube video van Dena Rekow waarin uitgelegd wordt hoe de magic water stamping technique werkt.
Ik vond haar kaartje zo leuk dat ik hem bijna helemaal gelift hebt (incl zwart-gele kleur).
Het papier is van Prima. Normaal zijn dit soort papiertjes niet zo aan mij besteed maar deze vond ik wel erg leuk

En nog een kaartje in dezelfde kleurencombi en dezelfde stijl. Ik hou niet van geel maar deze kleurencombi vind ik erg mooi
Voor de 100 streep ik af: 62. raam of deur

1 opmerking:

  1. Ik vond de kaart én kleurencombi bij Marjolijn helemaal geweldig dus ik ben ook fan van jouw kaartjes. Inderdaad een mooie combinatie, dat zwart met geel... en die getypte tekst erbij maakt het om een of andere reden af wat mij betreft.

    BeantwoordenVerwijderen