maandag 11 april 2016

Moestuin Maandag

Mijn keukentafel wordt steeds voller.....




 Af en toe mogen ze even buiten in de zon spelen;-)

Nikki haar vierkante meter moestuin is helemaal klaar om weer in gebruik genomen te gaan worden....
Alles ligt/staat al klaar voor de nieuwe lading plantjes, het wachten is erop dat de nachtvorst wegblijft. Ik wil een kruidenstapelbak maken. Op de achtergrond zie je groene en paarse stapelbakken om ze in te doen
Op school is Nikki ook bezig geweest met zaaien en deze radijs is daar het resultaat van

En verder nog wat mooie plaatjes van de ontluikende natuur..... (ik wil eigenlijk het fotograferen weer op gaan pakken dus hier is het beginnetje)
Aardbeien
 Frambozen
 Nog wat winterviolen maar ze doen het nog zo mooi dus ik laat ze nog even staan
 De hortensia vol in de knop






2 opmerkingen:

  1. Oh wat sta jij al ver Sandra! Ik heb dit weekend nog maar de zaadjes in potjes gelegd. Het ziet er alvast heel goed uit bij jou, geeft mij nog extra zin om ook weer aan het zaaien te gaan!
    Die stapelbakken voor je kruiden zien er erg leuk uit. Ik ben al benieuwd naar de gevulde versie!
    Veel moestuinplezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en creatief binnentuintje Sandra....en ook buiten ben je aardig aan het kweken van al die lekkere groentes en bloemetjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen