maandag 10 oktober 2016

Het klapalbum van de WCMD

Wat een werk maar wat is het resultaat prachtig geworden zeg (al zeg ik het zelf). De foto's doen er geen eer aan want in het echie is hij nog mooier!
 Voorkant
Achterkant
















Ik kreeg ook een opdracht om een babyalbum te maken.
Dit is hem geworden (er moeten nog foto's van de eerste 2 weken van de baby in maar die zijn nog niet voorbij dus die heb ik nog niet ontvangen)



Hier heb ik maar 3 vellen aan elkaar geplakt, er kunnen 20 foto's in.

Voor de 100 streep ik af:73. stempel van een bloem, 91. vlinder

1 opmerking:

  1. Wat een schitterende album is dat geworden Sandra....zo leuk gemaakt en schitterende bloemenplaatjes erin.....ook de babyvariatie zal zeker net zo mooi worden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen