vrijdag 9 december 2016

ABC challenge, de L van Look over there en de 100

Voor mijn ABC challenge heb ik de letter L gescrapt. Look over there!
Een foto van Nikki, gemaakt afgelopen zomer in Engeland.
Voor de 100 streep ik af:
9. bloemen, 21. dierbaar (Nikki is mij zeer dierbaar ;-)), 33. grote bloem > 5 cm (hij is bijna 7 cm), 36 inkt, 45. kroon (deze had ik al gestempeld zonder dat ik de lijst doorgekeken had dus dat kwam even mooi uit), 48. leesteken: de ! (van over there!), 67. rond, 68. ruitjes (het groene papier heeft ruitjes, beetje lastig te zien op de foto),72. stans (hart), 82. tuin (de foto is gemaakt in de tuin van Burford wildlife park. Hier hadden ze prachtig aangelegde tuinen (in deze tuinen heb ik de meeste foto's van mn flowers of England album gemaakt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten