donderdag 1 december 2016

Kerstolifantje, kerstkaartendonderdag #48

Hoe tover je een "gewoon" olifantje om in een kerstolifantje??
Nou dan geef je hem gewoon een kerstmuts op!
Het olifantje is van Marianne Design en gebruikte ik eigenlijk altijd alleen maar voor kinder- en babykaarten maar hij kan natuurlijk prima voor een kerstkaart. Een geponste muts (SU, deze pons is echt suuuuuperleuk!), wat wiebeloogjes (ok ik geef t toe, die zitten er alleen maar op omdat mijn getekende ogen er erg raar uitzagen *U*) en de kaart is af.
We zitten overigens al in december, de tijd vliegt, ik ben bij nr 48, nog even doorzetten en het is weer een heel jaar gelukt om elke week een kerstkaart te maken. Zelfs als de mussen dood van het dak vielen met 30 + graden ;-P
Voor de 100 dagen tot kerst streep ik af: 5. stanzen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten