zaterdag 3 december 2016

Surprises

De meiden wilden graag, naast het dobbelen met z'n allen, met z'n viertjes surprises doen. Ik heb ongeveer elk jaar Nikki (met z'n vieren is die kans natuurlijk ook erg groot ;-P) en zo ook dit jaar. Nikki wil later graag bij de dierendouane werken dus had ik voor haar een dierendouane gemaakt.
In eertse instantie had ik de playmobil (die echt al jaren ongebruikt in de kast ligt) ervoor gebruikt maar laten de meiden nou net bedacht hebben om dat uit te zoeken en te verkopen en ja toen misten ze wat spulletjes haha. Die heb ik dus maar gauw weer ingeleverd. Nu heb ik de troetels van Nikki gebruikt.
Chelsey kreeg een fietspad, op weg naar de fietsenwinkel vanwege haar electrische fiets (Brian had haar)
Chelsey had Brian getrokken en had voor hem een blaasvoetbalspel gemaakt
En Nikki had voor mij een wandelschoen gemaakt (met gedicht)
Iedereen had z'n best gedaan om wat leuks voor de ander te kopen en te maken




Geen opmerkingen:

Een reactie posten