zondag 8 januari 2017

ABC challenge; de K, de 100 en een verjaarskaart

Vandaag viert mijn buurmeisje haar verjaardag, ze wilde graag een intertoys bon om zelf iets uit te zoeken in de winkel. Nou dat kan, maar dan moet er natuurlijk wel een leuk hoesje omheen gemaakt worden.
Het is een twisted card met aan de binnenkant een flap op de kadokaart in te doen maar op de één of andere manier werd hij niet zoals de werkbeschrijving, ik kan niet meer lezen denk ik ;-P

Voor mijn ABC challenge heb ik een lo met de K gemaakt. geobollen KRAKEN. Omdat hij van/voor Nikki is heb ik er niet al te veel frutsels bijgevoegd want Nikki is niet van de frutsels en ze moet hem natuurlijk wel mooi vinden *U*




Voor de 110 dingen in 100 dagen streep ik af:
42. kinderkaart, 57. muzieknootjes, 58. nietjes, 83. uil


1 opmerking:

  1. Weer super leuke creaties Sandrs....weer vol goede moed begonnen de 100 aan het afstrepen...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen